نرم افزار موبایل اندروید فنی و حرفه ای خراسان شمالی

white_tick.png

تلفن های ضروری

اداره آموزش و پژوهش :

058-32229619

اداره موسسات کارآموزی آزاد :

058-32229618

اداره سنجش و ارزشیابی مهارت :

رئیس اداره  : 32259113-058

کارشناسان اداره آزمون : 32259255-058

دبیرخانه اداره آزمون : 32264425-058

آخرین بروز رسانی سایت 2014-2-20 / 08:48:52 صورت گرفته است.

باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت .

نمایش از 20 شهریور 1392 بازدید: 6471
پرینت

واحدها و تشکیلات اداره کل :

مدیر کل

 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی :جناب آقای محمدرضا رضایی     تلفن مستقیم : 05832235840    فکس :   05832235840    داخلی 202

شرح وظایف :

  • تقسیم کار بین پرسنل واحدهای اداره کل و نظارت بر حسن اجرا وظایف کارکنان
  • نظارت بر تهیه و تنظیم  برنامه بودجه اداره کل با توجه به نیازها و امکانات در چهارچوب قوانین و مقررات و پیشنهاد به مراجع جهت بررسی و تصویب
  • نظارت بر آموزشهای مهارتی در بخشهای صنعت، خدمات و کشاورزی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم طرح ها و برنامه های آموزشی و ارائه به ستاد
  • نظارت بر بنگاههای اقتصادی برای بهبود وضع آموزش و اشتغال
  • ایجاد ارتباط با شوراهای کارگری برای تعامل در آموزش کارگران
  • ایجاد ارتباط با تشکیلات شاغلین (صنایع، صنوف، خدمات و ...) جهت ارتقاء سطح آموزش شاغلین بخشهای مختلف
  • ایجاد ارتباط با دانشگاهها برای توسعه آموزشهای مهارتی دانشجویان
  • نظارت بر جمع آوری آمار و اطلاعات مورد نیاز
  • ارائه آمار و تهیه گزارشات به ستاد
  • تشکیل جلسات، کمیته ها،کارگروهها، هیأتها و ... در محدوده وظایف شغلی

حوزه مدیریت

دفتر مدیریت

 مسئول دفتر مدیریت : آقای مهدی کلاته    تلفن مستقیم : 05832235840    فکس :   05832235840    داخلی 202

شرح وظایف :

  • تنظیم مکاتبات ، دریافت نامه ها و مکاتبات و تفکیک و توزیع آن پس از ارجاع مدیر بین واحدهای مربوطه و پیگیری انجام آنها در موعد مقرر
  • بررسی و ترتیب کارتابل امضاء نامه ها براساس اولویت
  • زمان بندی و تنظیم برنامه ملاقات کنندگان ارباب رجوع و همکاران
  • تنظیم وقت جلسات و کمیسیونهای داخلی و خارج سازمانی ، هماهنگی افراد شرکت کننده در جلسات، تهیه مدارک و موارد مورد نیاز مدیرکل قبل از جلسه
  • برقراری ارتباط تلفنی با افراد داخل و خارج سازمان، پاسخگویی و راهنمایی تلفنی مراجعین
  • پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع به واحدهای مختلف در مواردی که انجام امور آنها بدون ملاقات با مدیرکل ممکن باشد

 مسئول امور بانوان و مسئول پیگیری مکاتبات  : سرکار خانم ندا وزین     تلفن  : 05832235840    فکس :   05832235840    داخلی 202

شرح وظایف :

  • نظارت بر روند و چرخه کامل مکاتبات
  • بررسی مسائل و مشکلات وجمع آوری مستندات موجود ، تهیه و ارائه گزارش
  • پاسخگویی و انجام ارتباطات داخلی و خارجی تلفن های حوزه مدیریت
  • کنترل اطلاعات مندرج در کلیه گواهینامه های صادره بر اساس لیست های موجود

 

واحد IT

  مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات  : خانم نازنین یوسف زاده      تلفن مستقیم : 05832245834    فکس :   05832245834    داخلی 232

 شرح وظایف :

  • تهیه و تدوین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری ، پشتیبانی و حفاظت سیستم های رایانه ای
  • پشتیبانی شبکه و اتوماسیون اداری، عیب یابی و رفع خطا در بستر شبکه ارتباطی
  • بروزرسانی و رفع نقص سیستم های اداره کل و مراکز(نرم افزار –سخت افزار)
  • بروزرسانی و پشتیبانی از سایت اداره کل
  • پشتیبان گیری از سرور های استان
  • نگهداری و حل مشکلات خطوط ارتباطی دیتا مراکز از طریق اینترنت و اینترانت وخطوط wireless بین مراکز
  • دریافت و وارد نمودن اطلاعات در سامانه پیام کوتاه
  • پشتیبانی و گسترش شبکه voip استان
  • پشتبانی و رفع مشکل کاربران اتوماسیون چهارگون
  • تعیین محدودیت سیستم و پیش بینی توسعه آن در آینده
  • تنظیم گزارشهای ادواری از وضعیت شبکه و عملیات کاربران

 

واحد روابط عمومی

 مسئول روابط عمومی : آقای محمد غلامی      تلفن مستقیم : 05832221665    فکس :   05832221665    داخلی 252

 شرح وظایف :

  • تهیه مقاله و گزارش در زمینه های فعالیت سازمان جهت انتشار در جراید با هدف معرفی سازمان .
  •  آشنا نمودن مردم جامعه با سازمان و فعالیتهای مختلف آنان و سجش افکار عمومی از طریق پرسشنامه ، نظر خواهی و ارتباط مستقیم .
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادات کارکنان و مراجعین و انعکاس آن به مافوق .
  • شرکت فعالانه در نمایشگاهها ، سمینارها و مراسم گشایش مراکز و تهیه گزارش .

 کارشناس روابط عمومی:خانم رقیه یزدانی  تلفن مستقیم : 05832221665   فکس : 05832221665  داخلی 253

 شرح وظایف :

  • ارتباط مستمر با روزنامه ها ، صداوسیما  و ... جهت انعکاس اخبار بمنظور آشنایی مردم به سازمان .
  • طراحی  و انتشار جزوات ، نشریات یا بروشورها و یا هر نوع نوشتار متناسب با هدفهای سازمان .
  • برنامه ریزی جهت کلیه مراسم های ویژه ، سمینارها و همایشها و هماهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم .
  • ارسال اخبار و آگهی ها ی مربوط  به سازمان در اسرع وقت به روزنامه ها جهت چاپ .
  • جمع آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز جهت تهیه بروشور و جزوات انتشاراتی و تامین وسایل تبلیغی مانند بروشور و ...

واحد دفتر فنی

 مسئول دفتر فنی :آقای ابوالقاسم حق شناس  تلفن مستقیم : 05832245832  فکس : 05832236755  داخلی 246

 شرح وظایف:

  • بررسی و متره و برآورد نقشه های معماری واجرایی مشاوروقطعی نمودن آنها
  • پیگیری مصوبات سفر رهبری و ریاست جمهوری
  • شرکت در جلسات فرمانداری ها و استانداری و کمیته برنامه ریزی
  • نظارت برساخت و تعمیرات پروژه های عمرانی
  • بررسی صورت وضعیتهای ارجاعی پیمانکاران
  • تحویل موقت وقطعی پروژه های عمرانی استان
  • برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی
  • انجام فعالیت های فرهنگی در سطح استان ( مشاور فرهنگی مدیر کل )
  • انجام فعالیت های ستاد اقامه نماز استان ( دبیر ستاد اقامه نماز استان)

 

واحد ارزیابی عملکرد

 مسئول ارزیابی عملکرد:آقای رضا عبدی  تلفن مستقیم : 05832245831   فکس : 05832245831  داخلی 227

  شرح وظایف :

  •  بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 91 پرسنل
  • ارسال فرم های ارزیابی سال جاری کارکنان به سازمان طبق دستورالعمل مربوطه
  •  ارایه عملکرد سال  اداره کل به استانداری جهت کسب امتیاز ارزیابی سالیانه
  •  ارزیابی عملکرد دوره ای اداره کل و مراکز تابعه ، جمع بندی و ارسال گزارشات به سازمان
  •  تحلیل نتایج ارزیابی دوره ای انجام شده به مدیر وانعکاس به واحدهای مربوطه
  •  روز آمد کردن شاخص های اختصاصی ارزیابی اداره کل و کارکنان
  • اجرای شیوه نامه نظارت و ارزیابی عملکرد
  •  تهیه و ارسال گزارشات فصلی به سازمان و استانداری
  •  بازرسی دوره ای از مراکز و واحدهای ستادی و تهیه گزارش تحلیلی جهت ارائه به مافوق
  •  بررسی و پیگیری پیشنهادات  و شکایات دریافتی در محدوده شرح وظایف ( در صورت ارجاع )
  •  برگزاری جلسات مربوطه ، تنظیم صورتجلسات آن و ارسال گزارشات به سازمان

 

معاونت آموزش،پژوهش  برنامه ریزی

معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی

 معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل بنا به وظایف ذاتی خود عهده دار مسئولیت خطیر سازماندهی و توسعه آموزشهای مهارتی می باشد . این معاونت با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاههای آزاد به عنوان بخش خصوصی  ، تیم های سیار شامل پادگانها،ندامتگاهها،روستاها وواحدهای آموزشی مستقر در دانشگاههای استان ،افتخار خدمت به متقاضیان فراگیری مهارت را بر عهده دارد .

معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل متشکل از 3 اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی ، اداره موسسات کارآموزی آزاد ، اداره سنجش و ارزشیابی مهارت بجنورد می باشد .

  معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی : آقای محمد علی زارع  تلفن مستقیم : 05832229617   فکس : 05832229617  داخلی 236

 شرح وظایف :

  • نظارت در حسن انجام کار واحدهای تحت سرپرستی
  • انجام مطالعات لازم در زمینه بازنگری و ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی با توجه به خط مشی کلی سازمان
  • همکاری با مدیر منطقه در برنامه ریزی و مشارکت در تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی ، مراکز ثابت ، سیار ، آموزشهای روستایی ، صنایع ، مشاوره آموزش و هدایت آموزشی
  • نظارت و کنترل کار ادارات و واحدهای تحت سرپرستی و ایجاد هماهنگی بین ادارات
  • تدوین پیشنهاد اصول کلی برنامه های آموزشی و اجرای مصوبات
  • مطالعه و بررسی نیازهای آموزشی استان و ایجاد و تجهیز مراکز آموزشی با همکاری کارشناسان
  • نظارت و برنامه ریزی امور مربوط به مسابقات ملی مهارت
  • اقدام در تجهیز مراکز و واحدها از لحاظ وسایل آزمایشگاهی و کارگاهی (ابزار ، تجهیزات ، مواد مصرفی و . . . )
  • ایجاد ارتباط با کارخانجات ، سازمانها و شرکتهای مختلف به منظور تهیه و تدوین کتب ، جزوات آموزشی و استاندارهای مهارتی و نیازسنجی
  • تهیه گزارش از کلیه فعالیتهای انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق

اداره آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی

این اداره از ادارات زیرمجموعه معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل می باشدو برنامه ریزی و هدایت آموزشهای مهارتی ، مدیریت پروتال جامع آموزشی سازمان در سطح استان ، مدیریت اجرای آموزش در بخشهای مختلف شامل مراکز ثابت و شعب شهری ، آموزش در زندان ، آموزش در پادگان ، آموزش در دانشگاه ، آموزش در روستا ، مشاوره و هدایت آموزشی و رهگیری اشتغال مهارت آموختگان ، فعالیتهای پژوهشی شامل استاندارد نویسی و . . . ، با آموزی مربیان در مرکز تربیت مربی و پزوهشهای حرفه ای ، واگذاری مدیریت کارگاههای آموزشی ، انعقاد تفاهم نامه با سازمانها و نهادهای دیگر  و . . .در بخش دولتی را بر عهده دارد .

  رئیس اداره  آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی : آقای محمدعلی زارع  تلفن مستقیم : 05832229617   فکس : 05832229617  داخلی 243

شرح وظایف :

  •  تقسیم کار بین کارشناسان ونظارت برحسن اجرای امور درتهیه و تنظیم برنامه های آموزشی مراکز  استان بر مبنای برنامه ها و استانداردهای آموزش .
  • نظارت بر تشکیل کمیته های تخصصی بمنظور تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی .
  • نظارت بر تهیه و تدوین برنامه های آموزشی مراکز و بررسی عملکرد و تشخیص نارسائیها و ارائه طرح .
  •  تهیه و تنظیم برنامه های مربوط به رشته های مختلف آموزش فنی و حرفه ای و نظارت و ارزیابی بر نحوه اجرا .

  کارشناس پژوهش و برنامه ریزی : خانم پروانه فتحی  تلفن مستقیم : 05832229617   فکس : 05832229617  داخلی 242

شرح وظایف :

  • برقراری ارتباط مستمر و تبادل نظر با مدیریت پژوهش به منظور دستیابی به آخرین تحولات آموزشی تحقیقاتی .
  • بررسی نیازهای آموزشی با مراجعه به واحدهای صنعتی حوزه فعالیت .
  • مطالعه و بررسی آمار کارآموزان مراکز و مقایسه آن  با برنامه های پیش بینی شده وو گردآوری نتایج تجربی آموزش و نحوه تدریس آنها برای استفاده در واحدهای ذیربط .
  •  ارزیابی آموزشهای فنی و حرفه ای  از نظر کیفی با در نظرگرفتن استانداردهای مهارت و آموزشی .

  کارشناس آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی : خانم آسیه گرشاد  تلفن مستقیم : 05832245931   فکس : 05832245831  داخلی 221

شرح وظایف :

  • انجام امور مربوط به شیوه نامه بهبود مدیریت و خدمات آموزشی
  • جمع بندی قراردادها و تفاهم نامه های مخلف اداره کل  و مراکز با دستگاههای اجرایی و دانشگاهها
  • انجام کلیه امور  مربوط به آموزشهای مهارتی در زندانها و پادگانها و آسیب های اجتماعی
  • انجام مشاوره و راهنمایی آموزشی مرکز  شماره 1 برادران بجنورد

  کارشناس آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی :  آقای میثم علی آبادی تلفن : 05832245836   فکس : 05842229617  داخلی 224

شرح وظایف:

  •  تهیه جزوات آموزشی با توجه به استانداردهای هر رشته و یافته های جدید در رشته مربوطه .
  •  تهیه گزارش از کلیه فعالیتهای انجام شده و ارائه آن به مقام مافوق .
  •  نظارت و کنترل نحوه اجرای شیوه نامه بهبود مدیریت فرآیند آموزش در مراکز
  • کنترل نحوه انعقاد قرارداد  و بررسی گزارش عملکرد حق التدریس مربیان غیررسمی
  •  مطالعه مستمر در زمینه روشهای نوین آموزشی و تنظیم طرح های لازم جهت استاندارد نمودن سطح مهارت .

  کارشناس آموزش در صنایع :  آقای علیرضا جعفری تلفن مستقیم : 05832317351   فکس : 05832317351  

شرح وظایف:

  •  بازدید از صنایع و واحدهای صنعتی بمنظور ایجاد هماهنگی در شناسایی و استفاده از افراد متخصص در رشته های مختلف .
  • تشکیل جلسات مستمر با مسئولین آموزش کارخانجات مجمع امور صنفی اتحادیه ها و سندیکاها و بررسی پیشرفت آموزشهای ضمن کار در تولید .
  • نیاز سنجی ، برنامه ریزی و برگزاری دوره آموزشی  جهت کارخانجات  و ایجاد کمیته های فنی با همکاری مسئولین آموزش کارخانجات
  • بررسی پیشنهاد مدیران صنایع و مجامع امور صنفی در ارتباط با امور آموزش فنی و حرفه ای کارگران و اصناف  و ارائه نظریه رئیس اداره مربوطه به منظور رفع نیاز آموزشی آنان
  •  برنامه ریزی و تدوین برنامه های آموزشی جهت ایجاد خلاقیت و نوآوری و توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات به منظور احصاء تغییرات  صنایع 

  کارشناس آموزش روستایی و اشتغال:  آقای علیرضا چوپانی تلفن مستقیم : 05832245836   فکس : 05832245836  داخلی 238

 شرح وظایف:

  • مطالعه ،بررسی و اجرای  کلیه بخشنامه ها و آیین نامه های مربوط به آموزشهای روستایی
  • برنامه ریزی آموزشی بر اساس نیاز سنجی در مراکز روستایی با توجه به تعهد ، عملکرد و تعداد مربیان
  • بررسی تحقیق و نظارت بر آموزش در تیم های روستایی جهت تطبیق آموزش با استانداردها و جزوات آموزشی و نیازسنجی
  • جمع آوری آمار و اطلاعات و عملکردآموزشی تیم های  روستایی جهت ارائه به مقام مافوق و رویت و امضای آن
  • ارسال استاندارد آموزشی ، کتب و جزوات به مراکز روستایی
  • بازدید و کنترل از مراکز  روستایی جهت اجرایی صحیح سیاستهای آموزشی سازمان
  • تشکیل کلاسها و کارگاههای آموزشی در مراکز تیم های سیار روستایی با هماهنگی رئیس مرکز

 

اداره موسسات کارآموزی آزاد

اداره موسسات کارآموزی آزاد از ادارات زیرمجموعه معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی است که مسئولیت نظارت بر بخش غیر دولتی آموزشهای فنی و حرفه ای را بر عهده دارد .

آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد همان بخش غیر دولتی است که با کسب مجوز از سازمان و در چارچوب آئین نامه نحوه تشکیل و اداره  آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد مصوب سال 1385 هیئت دولت ، فعالیت آموزشی دارد و بر اساس برنامه های درسی و استانداردهای آموزشی مصوب سازمان و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط ، وفق ضوابط نسبت به برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای اقدام می نمایند .

استان خراسان شمالی دارای بیش از 200 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد فعال می باشند که 60 درصد از این آموزشگاههای مختص خواهران و 40 درصد مختص برادران می باشد .
بیشترین فراوانی این آموزشگاههای در رشته های طراحی و دوخت ، فناوری اطلاعات ، مراقبت و زیبایی و امور مالی و بازرگانی می باشند .

  رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد:خانم فاطمه فتحی تلفن مستقیم : 05832229618   فکس : 05832229618  داخلی 240

شرح وظایف :

  •  مطالعه و  بررسی کلیه  آئین نامه ها  و دستورالعملها و  مقررات و ضوابط مورد عمل بمنظور حسن انجام امور محوله و حفظ و نگهداری آنها .
  •  مطالعه و نظارت بر نحوه اداره آموزشگاه های آزاد و ارائه پیشنهادات لازم و روشهای مناسب جهت رفع مشکلات و مسائل اجرائی در امر تأسیس و بررسی گزارشات بازرسین .
  •  بررسی درخواست نقل و انتقال دارندگان پروانه تأسیس و مربیان آموزشگاه های آزاد بر اساس لیستهای مربوطه .
  • بررسی دقیق شرایط متقاضیان از لحاظ انطباق شرایط با قوانین و مقررات بمنظور اعلام صلاحیت لازم و انجام امور آنان جهت تاسیس آموزشگاه و اخذ کارت مدیریت ، مربیگری.

  کارشناس مسئول موسسات کارآموزی آزاد:آقای عباس نهضتی تلفن : 05832229618   فکس : 05832229618  داخلی 213

شرح وظایف :

  •  مطالعه استاندارد  رشته های مختلف و بررسی نیازهای آموزشی مردم استان و ارائه نظرات و پیشنهادات به اداره آموزش جهت تدوین استادارد رشته های جدید .
  • مشارکت و همکاری در ایجاد تسهیلات لازم در جهت هرچه کارآمد کردن شرایط تاسیس و تجهیز آموزشگاه در حرف مختلف .
  •  تهیه گزارش از کلیه فعالیتهای انجام شده جهت ارائه به مافوق .

  کارشناس موسسات کارآموزی آزاد:خانم آزاده کلاهدوز تلفن : 05832229618   فکس : 05832229618  داخلی 205

شرح وظایف :

 

کارشناس موسسات کارآموزی آزاد:خانم مرجان صدرمنش  تلفن مستقیم : 05842229618   فکس : 05842229618  داخلی 206

شرح وظایف :

  • برنامه ریزی برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و یا مربیان بخش خصوصی  از طریق اعزام  مربیان در مرکز تربیت مربی کرج
  • برنامه ریزی جهت تشکیل جلسات آموزشی ویژه مدیران ومسئولین آموزشگاههای آزا د استان
  • جمع آوری عملکرد واحد از کلیه مراکز استان و ثبت و تجزیه تحلیل آن در نرم افزار عملکرد و ارسال آن به سازمان
  • عملکرد فصلی ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکر  استان و عفاف و حجاب  سازمان
  • انجام بازرسی از آموزشگاههای آزاد
  •  بررسی و شناسایی مکانهای آموزشی غیر مجاز
  • اخذ و مطالعه کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل ها و تفاهم نامه ها

بازرس موسسات کارآموزی آزاد:خانم مریم عابد  تلفن مستقیم : 05832229618   فکس : 05832229618  داخلی 244

شرح وظایف :

  • انجام بازرسی درآموزشگاههای آزاد مرکز استان و شهرستانها
  • تنظیم برنامه بازرسی سالیانه بازرسین
  • هماهنگی با بازرسی جهت انجام بازرسی
  •  رسیدگی به شکایات کارآموزان از آموزشگاهها
  • بررسی بازرسیهای انجام شده و اعلام موارد تخلف آموزشگاهها
  •  انجام امور مربوط به درجه بندی آموزشگاهها  

اداره سنجش و ارزشیابی مهارت

سنجش و ارزشیابی یکی از محورهای فعالیتی سازمان است که در واقع شاخص ارزیابی توانایی آموزشهای اجرا شده و مهارت کسب شده می باشد ، آزمون فنی معمولاً در دو مرحله کتبی ( نظری ) و عملی بعمل می آید و کسانیکه در آزمون کتبی توفیق یابند ، حق شرکت در آزمون عملی را نیز خواهند داشت . آزمون فنی از کلیه آموزش دیدگان در مراکز آموزشی سازمان و آموزشگاههای آزاد و هر فردی که متقاضی تعیین مهارت فنی باشد ، صورت می گیرد .

آزمونهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای منجر به صدور گواهینامه های ذیل خواهد شد :

1- گواهینامه الکترونیک مهارت

2-گواهی صلاحیت حرفه ای

3- کارت مهارت فنی نیروی کار صنعت  ساختمان

سرپرست اداره  سنجش وارزشیابی مهارت بجنورد:آقای رضا کمایستانی تلفن مستقیم :      05832259113      

 شرح وظایف :

  •  ارتباط مستمر و مداوم با مدیریت آزمون جهت هماهنگی لازم و اطلاع از آخرین دستورالعملهای صادره  .
  •  انجام امور مربوط به برگزاری آزمون ها در سطح استان و نظارت بر حسن اجرای آن .
  • نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و دستورالعملهای سازمان درخصوص آزمونهای استان .
  •  برگزاری جلسات با مدیران موسسات کارآموزی آزاد جهت راهنمایی آنان در اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی

کارشناس مسئول مسابقات ملی مهارت :آقای احسان حسن زاده تلفن مستقیم :                      فکس :                  داخلی :    

 شرح وظایف :

  • تشکیل کمیسیونهای تخصصی آزمون با همکاری روسای مراکز جهت سوالات و برگزاری  آزمونهای کتبی و عملی .
  •  نظارت بر اجرای آیین نامه ها و سایر مقررات آزمون و رسیدگی به اختلافات ناشی از اجرای آنها .
  • صدور گواهینامه های مهارت با تایید قبول شدگان در آزمون و امضاء آنها.
  •   نظارت و در صورت لزوم اجرای برنامه تصحیح اوراق و استخراج نتایج آزمونهای مختلف .
  •  اعلام تاریخ امتحانات با همکاری روسای مراکز .
  •  تهیه گزارش از فعالیتهای انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق .

کارشناس  سنجش وارزشیابی مهارت بجنورد:آقای حسین قریجانلوئی  تلفن مستقیم :                       فکس :                      داخلی   

 

کارشناس  سنجش وارزشیابی مهارت بجنورد:آقای حسن فیروزه    تلفن مستقیم :                     فکس :                      داخلی    

 

متصدی صدور گواهینامه:آقای پیام سعادتیارتلفن مستقیم :                   فکس :                        داخلی  

 شرح وظایف :

  • صدور کلیه گواهینامه های  مراکز و آموزشگاههای آزاد استان

 

متصدی آزمون :آقای قاسم محمد نامور تلفن مستقیم :                 فکس :                                 داخلی      

 

متصدی آزمون : آقای محمد قارداشپور تلفن مستقیم :                    فکس :                          داخلی         

 

 

مسئول بانک سوال:آقای قاسم امانی تلفن مستقیم :    32264425                   فکس :                        داخلی    

 متصدی بانک سوال : خانم فاطمه ایزی  تلفن مستقیم :                             فکس :                        داخلی 

شرح وظایف :

  •  انتخاب و تهیه سوالات از مخزن بانک سوال بر اساس درخواست مراکز
  • تکثیر ، بسته بندی و تحویل پاکت  سوالات به ناظرین آزمون  
  • تصحیح پاسخنامه های  رسیده از حوزه های آزمون و استخراج نتایج
  • ویرایش و تایپ سوالات ارسالی به اداره کل  
  •  همکاری در اجرای مسابقات ملی مهارت   

 

معاونت اداری و پشتیبانی

معاونت اداری و پشتیبانی یکی از معاونتهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی می باشد که نظارت بر اجرای قوانين مربوط به امور مالي,‌استخدامي و بازنشستگي ، اداری و پشتیبانی اداره کل شامل وظایف پست هاي سازماني ،مطالعه, جمع آوري, طبقه بندي , تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات پرسنلي ، تهيه و شرح وظايف پستهاي سازماني با همكاري و غیره با عهده دار است . این معاونت دارای 2 اداره زیرمجموعه شامل اداره امور عمومی و پشتیبانی ، اداره امور مالی می باشد . 

معاون اداری و پشتیبانی

معاون اداری و پشتیبانی :آقای عزیزالله رحمتیان  تلفن مستقیم : 05832245840   فکس : 05832245840  داخلی 203

 شرح وظایف : 

  • نظارت و سازماندهی برحسن انجام کار واحدهای سرپرستی .ادارات و واحدهای زیر مجموعه و تقسیم کار بین آنان و تهیه گزارشات از نحوه کار ادارات مذکور برای مقام مافوق .
  • نظارت بر اجرای مقررات و قوانین اداری و مالی مربوط به منطقه .
  • نظارت بر تهیه به موقع مایحتاج منطقه از نظر ابزار و وسایل اداری ، کارگاهی  و ... .
  • مطالعه و بررسی نیازمندیهای منطقه به نیروی انسانی .
  • همکاری با مدیر کل در مسائل مربوط به اداری و مالی .
  • نظارت و بررسی روشهای ایجاد انگیزه در کارمندان به منظور ایجاد بهره وری و کارآیی بیشتر در کار .

اداره امور عمومی و پشتیبانی

اداره امور عمومی و پشتیبانی مسئولیت نظارت بر واحدهای زیرمجموعه خود شامل واحددبیرخانه ، واحد کارگزینی ، واحد رفاه ، واحد تدارکات و واحد خدمات  را بر عهده دارد . 

رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی :آقای حمید صلاحی  تلفن مستقیم : 05832245833   فکس : 05832245833  داخلی 222

 شرح وظایف : 

  •  تقسیم کار بین کارکنان  حوزه تحت سرپرستی و نظارت بر حسن انجام امور .
  •  بررسی و مطالعه نیازهای آموزشی کارکنان منطقه بر اساس حداکثر بازدهی پرسنل و ارائه پیشنهادات لازم به مدیر کل منطقه و نیز  نظارت ، کنترل و تامین نیازهای  مربوط به امور خوابگاههای کارآموزان  .
  • نظارت بر امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان و اقدام برابر  قوانین و مقررات و ارائه راههای مناسب جهت انجام امور رفاهی و تعاونی کارکنان  و نیز نظارت بر امور خدمات و امور نقلیه .
  • نظارت بر امور کارپردازی و انبارداری  طبق مقررات مربوطه .

 واحد دبیرخانه : 

مسئول دبیرخانه : خانم لبابه سهرابی  تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 209

شرح وظایف : 

  • نظارت بر  ثبت و صدور نامه های اداری .
  • نظارت بر  تفکیک و تکثیر نامه های اداری .
  • نظارت بر اسکن نامه های اداری .

متصدی بایگانی : خانم طیبه گلیانی  تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 220

شرح وظایف : 

  • ایجاد پرونده بر اساس موضوع نامه ها و اوراق ، اسناد ، مدارک  ، آیین نامه ها ، بخشنامه های داخلی  و خارجی و سایر مکاتبات .
  • بایگانی کلیه نامه ها و اوراق واسناد .و مدارک بر اساس موضوعات و سایر مندرجات آنها در پرونده ها .
  • در اختیار گذاشتن پرونده ها و یا سوابق مربوطه و شماره نامه ها به متقاضیان با نظر رییس واحد و بایگانی مجدد آنها  و ثبت جریان در کارتها و دفاتر مخصوص .
  • تهیه و تنظیم لیست پرونده ها بر اساس شماره یا موضوع آنها بصورت راهنما ، تهیه کارکس و دفتر شماره گذاری شده .

متصدی کارت ساعت : خانم آزاده یازرلو  تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 260

شرح وظایف : 

 

متصدی تایپ و تکثیر : خانم فرشته بخشی  تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 247

 شرح وظایف : 

  • انجام هرگونه امور تایپ مطابق سفارشات ارجاعی از واحدها
  • فتوکپی و پلی کپی و تکثیر انواع فرم ، نامه ، جدول ، جزوه ونشریه و سایر اوراق به مقدار مورد نیاز مطابق سفارشات ارجاعی
  •  شمارش ،دسته بندی ، بسته بندی ، چسب زنی و دوخت و برش اوراق تکثیر شده طبق دستور 

متصدی دبیرخانه: خانم فهیمه لطفی تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 215

  شرح وظایف : 

 

واحد کارگزینی : 

   کارگزین: خانم حدیث کورانی  تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 229

   شرح وظایف : 

  •  تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در مورد انواع مرخصی ها ، ماموریتها و انتقالات  بر اساس مقررات مصوب .
  •  صدور احکام پرسنلی مربوط به ترفیع ، مزایا ، انتقال ، مرخصی ، بازنشستگی و ... طبق دستورالعملهای دریافتی .
  •  جمع آوری و ثبت آمار و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز با استفاده از احکام و پرونده های پرسنلی .
  •  بررسی پرونده های پرسنلی به منظور صدور احکام انتصاب  ، ارتقاء گروه و افزایش سنواتی .
  •  انجام کلیه امور محوله که از طرف مسئول مستقیم و بالاترین مقام اجرایی محول گردد. 

متصدی امور اداری و کارگزینی : خانم زینب لنگری تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 241

   شرح وظایف : 

  • مطالعه و بررسی آئین نامه ها و مقررات استخدامی بمنظور ارائه پیشنهادات و نظرات اصلاحی لازم .
  •  بررسی و تنظیم آمار و اطلاعات مختلف پرسنلی و تهیه گزارشات لازم در مورد آنها .
  •  صدور احکام پرسنلی مربوط به ترفیع ، مزایا ، انتقال ، مرخصی ، بازنشستگی  و ... طبق دستورالعملهای دریافتی .
  •  کنترل پرونده های مربوط به سوابق استخدامی کارکنان و تعیین نواقص موجود در آنها طبق دستوالعملها و سیسمتهای تنظیم شده .
  • جمع آوری و کنترل حضور و غیاب و برگه های مرخصی و ماموریت ساعتی و روزانه .

واحد رفاه : 

مسئول رفاه کارکنان :خانم فاطمه عباسپور تلفن مستقیم : 05832236755   فکس : 05832236755  داخلی 212

 شرح وظایف : 

  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم بمنظور حُسن انجام هدفهای مورد نظر .
  • انجام امور رفاهی و تعاونی کارکنان منطقه ، مطالعه و بررسی نیازهای رفاهی کارکنان از طریق تشریک مساعی با مسئولین ذیربط .
  • بررسی و انجام امور بیمه کارکنان اعم از خدمات درمانی ، بیمه مازاد و سایر بیمه های پیش بینی شده .
  •  

اداره امور مالی

رئیس اداره امور مالی :آقای محمد جعفر نوائی تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 239

 شرح وظایف :

  • مطالعه روشهای ممکن در خصوص پیش بینی در آمد و هزینه و ارائه راهکارهای عملی جهت  تأمین منابع مالی و منترل نقدینگی مراکز آموزش تابعه .
  • مطالعه در زمینه مشکلات مالی منطقه و ادامه همکاری با مدیر کل در زمینه های مذکور .
  • مطالعه و بررسی در زمینه دستورالعملها ، قوانین و مقررات مالی و ارائه همکاری در این زمینه به ذیحساب و مدیر کل منطقه .
  • تهیه گزارشات ویژه در زمینه امور مالی و ارائه راهکارهای لازم جهت تصمیم گیری های مالی  برای سطوح بالاتر .

 

حسابدار:خانم محبوبه صادق زاده  تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 219

 شرح وظایف :

  • دریافت و پرداخت
  • صدور چک
  • رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوطه از نظر رعایت مقررات مالی
  • انجام اموز مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب ، تهیه تراز عملیات ، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر
  • تهیه تاییدیه سپرده و کلیه حسابهای درآمدی و تهیه گزارشات مربوط به آن

 

 متصدی امور مالی :آقای  مهدی ریحانی تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 228

 شرح وظایف :

  • تکمیل اسناد بعد از رسیدگی و اعتبارات و برگه شمار پس از بررسی ضمایم حسب دستور دیوان محاسبات طی چک انجام شده و طبق دستور العمل مربوطه
  • جوابگویی به دیوان محاسبات راجع به نواقص و کمبودهای ضمایم اسناد
  • بایگانی کلیه اسناد جاری و تملک اداره کل و مراکز تابعه اعم از سنوات گذشته و سال جاری

  حسابدار :خانم رقیه ایوبی  تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 234

شرح وظایف :

  •  تکمیل اسناد بعد از رسیدگی و اعتبارات و برگه شمار پس از بررسی ضمایم حسب دستور دیوان محاسبات طی چک انجام شده و طبق دستور العمل مربوطه
  • جوابگویی به دیوان محاسبات راجع به نواقص و کمبودهای ضمایم اسناد
  • بایگانی کلیه اسناد جاری و تملک اداره کل و مراکز تابعه اعم از سنوات گذشته و سال جاری

 

  حسابدار :             تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 234

شرح وظایف :

 

 

  کارشناس حقوق و دستمزد :خانم مرضیه نصیری  تلفن مستقیم : 05832229662   فکس : 05832229662  داخلی 234

شرح وظایف :

  • تنظیم اسناد حقوق پرسنلی کلیه کارکنان
  • تنظیم لیست بیمه ، بازنشستگی و تهیه دیسک بیمه ، بانک و کلیه پرداختی های پرسنلی
  • تهیه و تنظیم کلیه اسناد رفاهی ، غیرنقدی ، ماموریت ، و سایر پرداختهای پرسنل در موعد مقرر
  • پاسخگویی به کلیه همکاران و مسئولین مافوق و سایر نظارت کنندگان حقوق و دستمزد بصورت کامل یا موردی در موعد مقرر

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد




طراحی و پشتیبانی : توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی-وب سایت : www.nkhtvto.ir تلفن : 8-05842245836 فکس : 05842236755