نرم افزار موبایل اندروید فنی و حرفه ای خراسان شمالی

white_tick.png

تلفن های ضروری

اداره آموزش و پژوهش :

058-32229619

اداره موسسات کارآموزی آزاد :

058-32229618

اداره سنجش و ارزشیابی مهارت :

رئیس اداره  : 32259113-058

کارشناسان اداره آزمون : 32259255-058

دبیرخانه اداره آزمون : 32264425-058

آخرین بروز رسانی سایت 2014-2-20 / 08:48:52 صورت گرفته است.

باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت .

مقاله ها

نمایش از 30 آذر 1392 بازدید: 6699
پرینت

شرایط مدیریت

شرایطمدیریت:

  • ۱-سن 25 سال به بالا
  • ۲-مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا
  • ۳-داشتن گواهينامه icdl درجه 2
  • ۴-شاغل دولت نبودن
  • ۵-معرفی ازآموزشگاههای دارای مجوز از سازمان فنی وحرفه ای
  • ۶-گذراندن دوره مدیریت

مدارک لازم

مدارک ارسالی به اداره آموزشگاههای آزاد جهت تشکیل پرونده:

  • ۱-فرم معرفینامه از آموزشگاه
  • ۲- مدرک تحصیلی
  • ۳- تصویرتمام صفحات شناسنامه (2 سری)
  • ۴- تصویر کارت ملی ( پشت و رو )
  • ۵- کارت پایان خدمت برای آقایان
  • ۶- کپی پروانه تاسیس از موسس
  • ۷-ارائه گواهينامه icdl درجه دو
  • 8-تصویرو اصل گواهی عدم سابقه محکومیت کیفري موثر
  • 9- تصویر و اصل گواهی عدم اعتیادبه مواد مخدر
  • 10-اصل قرارداد تكميل شده بين موسس و مربي  2نسخه   
  • 11-عكس 3*4 (خانمها با حجاب اسلامي كامل)    7 قطعه              
  • 12-هزينه صدور صرفاً از طريق پروتال دريافت مي گردد

جدول هزینه ها

 

عناوین رشته های آموزشی

 

هزینه صدور اولین کارت (ریال )

 

هزینه تمدید کارت (ریال )

پروانه تاسیس

(با اعتبار 5 ساله )

ابلاغ مدیریت

(با اعتبار 3 ساله )

ابلاغ مربیگری

(با اعتبار یک ساله )

پروانه تاسیس

(با اعتبار 5 ساله )

ابلاغ مدیریت

(با اعتبار 3 ساله )

کارت مربیگری

( با اعتبار 3 ساله )

اموراداری –امورمالی و بازرگانی – مراقبت و زیبایی –خدمات آموزشی – صنایع دستی و هنری –طراحی و دوخت –گردشگری –هتلداری –صنایع غذایی –بهداشت و ایمنی

375/000

114/000

 

به ازاء هررشته

38/000

190/000

55/000

54/000

کشاورزی(امور زراعی و باغی )-کشاورزی (اموردامی و آبزیان )-ماشین آلات کشاورزی –محیط زیست و منابع  طبیعی

500/000

150/000

به ازاء هر رشته

50/000

250/000

75/000

75/000

اتومکانیک –الکترونیک –برق – بیوتکنولوژی – صنایع جوشکاری –صنایع چوب –صنایع چاپ-صنایع شیمیایی –صنایع فلزی –    تاسیسات – حمل و نقل-صنایع نساجی – عمران –کانی های غیرفلزی –متالوژی –مخابرات –مدیریت و صنایع –مکانیک – معدن

 

625/000

 

180/000

به ازاء هر رشته

60/000

 

300/000

 

90/000

90/000

فناوری اطلاعات

 

750/000

225/000

به ازاء هر رشته

75/000

375/000

110/000

114/000

 

دستور العمل

ماده 19 : هيات نظارت استان موظف است حداكثرظرف مدت يك ماه پس ازمعرفي مديرازسوي موسس براساس گردش كارذكرشده درتبصره 2 اين ماده وارايه ي مدارك مثبته توسط موسس ضمن انجام بررسي هاي لازم مطابق مواد 15 و 20 اين دستورالعمل نسبت به صدورابلاغ مديريت اقدام نمايد.در غير اين صور ت اداره كل مي بايد عدم انطباق فرد مورد نظر با شرايط مربوط را كتباً به موسس اعلام نمايد .

تبصره 1: مدير آموزشگاه آقايان بايد مرد و مدير آموزشگاه خانم ها از بانوان باشد .

تبصره 2: گردش كار ورود اطلاعات جهت صدور ابلاغ مديريت از طريق سامانه پرتال

-1 ورود اطلاعات فردي، تحصيلي و آموزشي مدير پيشنهادي توسط موسس در قسمت مربوطه سامانه پرتال وتاييد آن و ارايه مدارك مثبته به مركز معين.

-2 بررسي مدارك واصل شده مثبته از موسس توسط مركز معين با توجه به اطلاعات درج شده در پرتال ودرصورت تكميل بودن مدارك ، تاييد مراتب درپرتال.

-3 بررسي وتاييد يا عدم تاييد مراتب درپرتال توسط اداره كل.

-4 پس ازتاييد اداره كل ،صدور نامه صلاحيت هاي فردي (سوء پيشينه و عدم اعتياد)توسط مركز به مراجع ذيصلاح.

-5 ورود اطلاعات صلاحيت هاي فردي(سوء پيشينه و عدم اعتياد) پس از اخذ پاسخ لازم از مراجع مربوطه به پرتال توسط مركز .

-6 ورود اطلاعات صلاحيت هاي فردي اخذ شده ازحراست اداره كل به پرتال توسط مركز .

-7 طرح موضوع توسط اداره كل در هيأت نظارت استان.

-8 ورود اطلاعات مربوط به صورتجلسه هيأت نظارت استان توسط اداره كل و اخذ كد شناسه مدير از سيستم پرتال.

-9 ورود اطلاعات فيش واريزي (مبالغ مربوطه مندرج در جدول شماره 2 آئين نامه نحوه تشكيل و اداره آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد مصوب 1385/5/ 1 هيات محترم دولت به حساب در آمد عمومي كشور نزد خزانه داري كل وفق مصوبه جلسه چهارم مورخ 90/10/ 26هيات نظارت مركزي) توسط موسس در پرتال ..

-10 اخذ اصل فيش واريزي توسط مركز وتاييد مبلغ فيش واريزي درپرتال.

-11 تأييد نهايي مبلغ فيش واريزي توسط اداره كل درپرتال.

-12 صدور ابلاغ مدير آموزشگاه توسط اداره كل.

تبصره 3: صدور ابلاغ مديريت براي كاركنان شاغل دولت مجاز نمي باشد .

ماده 20 : شرايط اختصاصي مدير آموزشگاه :

1.دارا بودن مدرك تحصيلي حداقل كارداني از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي مورد تائيد وزارت علوم, تحقيقات و فن آوري يا معادل آن .

2. دارا بودن گواهينامه مهارت مدير آموزشگاه

تبصره 1 : سازمان مي تواند براي تامين نيروي واجدشرايط بخش خصوصي آزمون سراسري براساس استاندارد مدير آموزشگاه برگزارنمايدو برطبق ضوابط ومقررات براي قبول شدگان گواهينامه مديرآموزشگاه صادر مي گردد.

تبصره 2 : در صورتيكه موسس بخواهد خود عهده دار مديريت آموزشگاه باشد بايد شرايط اختصاصي

مديريت را نيز احراز نمايد

تبصره 3 : كليه ي موسسين و مديراني كه تا قبل از اين شيوه نامه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط سازمان كمتر از 5 سال در سمت مدير آموزشگاه اشتغال داشته اند ظرف مدت يكسال مي بايست شرايط خودرا با شرايط موجود دراين دستورالعمل تطبيق دهند.

3.دارا بودن گواهينامه مهارت ICDL درجه 2

ماده 21 : حضور مدير در اوقات مندرج در ابلاغ وي در محل آموزشگاه الزامي است .

تبصره 1: استفاده از مرخصي ساعتي يا روزانه تايكهفته با موافقت كتبي موسس ودرج در دفتر حضوروغياب كاركنان بلامانع است ومرخصي بلند مدت (بيش از يك هفته وحداكثر يك ماه در هر سال )با موافقت موسس واعلام كتبي به هيات نظارت استان مجاز مي باشد .

تبصره 2: در مدتي كه مدير آموزشگاه در مرخصي بسر مي برد چنانچه موسس از جنس كارآموزان باشد خود عهده دار وظايف و مسئوليتهاي مدير خواهد بود در غير اينصورت بايد يكي از مربيان آموزشگاه توسط موسس به عنوان جانشين مدير در مدت مرخصي وي به هيات نظارت استان معرفي شود.

ماده 22 : موسس موظف است حداقل يك ماه قبل از تصميم به تغيير مدير آموزشگاه يا پايان مهلت اعتبار ابلاغ وي نسبت به معرفي فرد جديد و يا درخواست تمديد ابلاغ مدير ازطريق سيستم صدورابلاغ مديريت پرتال با ارسال مدارك و مستندات لازم وكامل اقدام كند .

تبصره 1 : درصورت عزل مدير آموزشگاه توسط هيات نظارت استان ، يا استعفا و فوت وي انتخاب مدير جديد به روش مذكور در مواد 19 و 20 اين دستورالعمل انجام مي شود و تا تعيين مدير جديد

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد




طراحی و پشتیبانی : توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی-وب سایت : www.nkhtvto.ir تلفن : 8-05842245836 فکس : 05842236755